Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

luni, 19 aprilie 2010

Trecutul care urmareste partea a II-a



Stiam ce era asa ca am mers inapoi la casa care acum apartinea altcuiva.Totusi,ca sa intru nu mai am cum.Trebuie sa fac ceva.Daca as merge acum la babaciune,aia s-ar speria de mine sau m-ar tine inauntru pana ar veni politzia iar eu as da aiurea explicatii ca aia nu vor intelege si ma vor baga la azilul de nebuni:((Cum sa fac sa intru acolo?Cred ca stiu!
Voi astepta pana deseara si voi intra pe ascuns.Stiu cum e construita propria mea casa.Asa ca pana se face seara ar trebui sa astept.Asa ca am mers si m-am plimbat prin parc.Stiu ca nu ma cunoaste nimeni asa ca pot sa fac ce vreau.Nu am o reputatie asa ca nu am de ce sa imi fac griji.Scoala unde invat eu e in acelasi loc.Gardu nu este.Ii vad pe toti elevii imbracati in uniforme.Ce chestie.Asa o fi moda:))Pana pe la opt m-am plimbat prin oras,putin infometata si salutam pe toti pe care ii intalnea si toti ma priveau ciudat.Batranii inganau ceva de genul "Cum a ajuns tineretul",fetele se uitau la mine cu ciuda iar baietii imi zambeau si ma fluierau.Insa tot foame imi e.Sper sa rezist pana ajung acasa.
La opt am trecut din nou pe strada mea.Cineva descarca niste cutii.Si mi-a venit o idee.
Cand cei doi oameni care le scoteau din masina erau in casa am intrat eu intr-o cutie care era aproape goala si am asteptat sa ma duca aia in casa.Dupa un minut,am fost ridicata pe sus si cel care m-a ridicat a spus:
-Ce grea e cutia asta dintr-o data!
Ajunsa in casa,am asteptat momentul in care baba le spune lareverede acelor oameni si atunci am fugit la usa secreta.Am impins usa dar nu mergea.Off!Nu se deschide!Ce sa fac?Trebuie sa intru acolo.Am auzit usa de intrare inchizandu-se si vocea babei care venea spre sufragerie:
-Si acum sa scot marfa din cutii.
Am tras de maner.Nimic.Stiu ce voi face!Hopa!Trebuie sa rotesc manerul dar nu e timp.Ma ascund sub masa din mijloc.E mare si pot sa ma ascund acolo.Baba intra in camera si scoate din cutii o gramada de carti.Astept pana termina.Dupa care baba iese din camera si duce cutiile undeva.Eu fug la usa secreta si rasucesc manerul si trag.Am intrat in acea camera.Aprind becul si gasesc aparatul pe jos.E stricat.
-Damn it!soptesc eu.
Trebuie sa duc aparatul la reparatii,dar cum?Sa astept pana se culca baba?Pai cred ca asta o sa fac.Pana atunci ma mai uit prin camera asta.Insa,sa nu daram ceva:)).
Pana am auzit usa inchizanduse si pana a stins baba aia becurile a durat cam mult,cred ca doua ore.Vad ca ea are un program fix.De doua ori am auzit-o ca facea cate o treaba.Zic,odata a dat cu aspiratorul(la ora asta?:O) si am incercat sa ies dar a auzit.Altadata a spalat vase si am incercat sa deschid usa dar m-a auzit si de data asta.De atunci am asteptat pana cand a terminat cu tot si am iesit incet in sufragerie.Baba dormea in alta camera asa ca am mers iute la fereastra si am deschiso.Si iara a intervenit vechimea si iara a scartzait fereastra.Vai si a auzit baba si a venit fuga iar eu m-am ascuns iara sub masa.
Aiss ce proasta sunt!Unde voi dormi?Mai bine ma duc in camera secreta si dorm acolo,nu?E mai cald decat afara.Si asa am facut.In dimieatza aceea am auzit ceasul babei sunand.Facea Trrrrrr ca un telefon:)).Am auzit-o iesind si incuind usa de la intrare.Ma intreb ce ar spune daca ar sti ca mai este cineva in casa ei:)).Oricum,ar trebui sa merg la reparator.M-am uitat la geam sa nu ma vada baba.Era in departare.Am deschis putin geamul.Era frig.Am mers in podul casei si mi-am luat ceva sa pun peste tricoul meu.Aveam noroc.Erau haine tineresti acolo.Mi-am luat pe mine o bluza cu maneca lunga si am mers la geam.Am iesit afara si m-am furisat spre oras.Sper sa nu ii spuna cineva babei ca am fost acolo ca as fi dat de bucluc.In piatza am intrebat pe cineva de varsta mijlocie daca stie vreun reparator.Omul mi-a spus de cineva cu numele de Vasile si mi-a indicat unde sa merg.La magazinul asa-zisului Vasile am vazut o gramada de chestii.Ca magazinul "37" din prezent.I-am spus omului care statea acolo daca stie pe cineva cu numele de Vasile care lucra acolo.Tanarul m-a condus pe o usa care ducea in spatele magazinului si mi-a prezentat un mosh batran.Am spus problema mea cu aparatul ca doar trecusem in trecut,si mosu mi-a luat aparatul din mana si cu o surubelnitza mi-a fixat un surub.Ce simplu fusese.Am intrebat ce puteam sa fac sa il rasplatesc si mi-a spus ca e gratis.Am salutat si am iesit de acolo.Am fugit intre doua blocuri,la umbra si am tastat,fara sa vad bine in intuneric ceva.Am vrut sa scriu +30 dar nu mergea plusu si a ramas acelasi numar "-30".Chinuidu-ma sa tastez plusu a venit o pisica la mine si am mangaiat-o.Apoi ea a fugit.Am pus mana in buzunar si am gasit baterii.Am bagat bateriile.Butoanele s-au luminat.Am vrut sa tastez plusu insa doi badarani au venit la mine si au vrut bataie.S-au dat smecheri si mi-au facut piedica.Si atunci s-a intamplat...

Un comentariu:

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates