Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

sâmbătă, 17 aprilie 2010

Motivul pentru care...



Am citit pe internet ceva cum ca la un blog ,prima postare e despre motivul pentru care iti creezi blogul.Pai,atunci sa spun shi eu de ce am creat blogul.Pare inutil dar au mai fost cazuri.Am creat blogul,ca multi altii,din interes.De ce?Pentru ca am vrut sa vad cum e sa ai un blog.Daca esti cititor al acestui blog,vreau sa pui coment,ca sa stiu si eu daca il citesti ,ca asa ma las intr-o zi si ma opresc.
Totusi,am mai citit pe acel site despre care am zis la inceput ca un blog e un fel de jurnal si postezi pareri si multe altele.Eu nush ce sa zic in legatura cu videouri pe blog,pentru ca eu vreau ca tot ce pun pe el trebuie sa fie creat de mine.Tot ce spun trebuie sa fie din vocabularul meu.Nu imi place sa ii copiez pe altii,asa ca va recomand sa nu copiati pe nimeni.
Stiu ca nu am postat de ceva vreme,asta pentru ca nu mai am idei.Ceea ce am scris atunci cu "Jocul vietii",creasem o parte din poveste la scoala,insa atunci am avut inspiratie.Poezii,nu sunt buna la asta.Povesti...alea de dragoste ma plictisesc deja.Aventuri...poate o sa imi vina idei,ca eu visez des si pot sa creez ceva interesant din unele vise.Cine stie?Poate o sa postez odata povestea cu visul acela cand...nha.Nu spun.Daca vreti un indiciu,era despre timp.Si daca va interseaza,spuneti-mi si il povestesc pe blog.
Cineva m-a intrebat ieri de ce am pus la poza,sus, pisica aia.Am pus poza aia pentru ca ador pisicile:XSunt dragutze.Voua va plac pisicile?
Cam asta a avut de zis.
Kittie
:)

3 comentarii:

  1. Esti cool ai idei nemai pomenite mie numi plac pisicile sunt dragute da da sunt cam enervante imi plac caini ca sunt mai intelagatori

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici mie nu-mi plac pisicile decat atunci cand sunt micute. Si, intr-adevar ai idei nemaipomenite.

    RăspundețiȘtergere
  3. BRAVO..Nu ma asteptam sa ai atata insipiratie.

    RăspundețiȘtergere

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates