Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

sâmbătă, 8 mai 2010

Muzica!


Tot ceva despre interese.Stiu ca toata lumea asculta muzica si asa mai departe.Insa sa iti povestesc ceva.
Acu o luna sau doua am auzit undeva melodia Evanescence-bring me tot the life,dar nu stiam cum se numeste atunci si na,eram cam supy dar a trecut.Si apoi cineva mi-a trimis melodia si am recunoscut-o,si ii multumesc acelui cineva pt ca mi-a trimis-o;)Si de atunci(acu o saptamana parca) ascult numa melodiile acelei trupe.Si cand i-am trimis melodia lui Kriss,care sigur va avea ce sa zica despre postarea asta:)),cand i-am trimis una din melodii a zis ca e muzica "moarta" si ca nu asculta asa ceva.Are dreptate,nici eu nu ar trebui sa ascult genul acesta de muzica dar nush de ce imi plac melodiile astea.Acu despre tine.
Pai intrebarea mea este:Ce muzica asculti?
Ca de obicei eu raspund prima.Asa.
Eu ascult in ultima vreme melodiile urmatoare in aceasta ordine a preferintelor:
1.Evanescence-Lithium
2.Evanescence-my immortal
3.Evanescence-Everybody'a fool
4.Evanescence-Missing
5.Evanescence-bring me tot the life
...si mai multe melodii ale acestei trupe.
Pai ce crezi despre melodiile acestea?
Ce gen de muzica asculti?
Ascult muzica lenta(cu voce si instrumente adik,nu opera:-L);muzica pop;uneori si hip-hop;house(cred) si cam toate.Urasc manelele si populara.Si acum tema:
1.Ce gen de muzica asculti?
2.Care sunt melodiile preferate?
3.Ce crezi despre melodiile trupei Evanescence?
Cam atat pentru azi.
Bye!
By Kittie;)

8 comentarii:

  1. Hahahahahahahaha :)):)):)):)):))
    Daaaaaaaa,e foarte moartaa! :))
    Si da e naspa,si da nu ar trebui sa o mai asculti,ca te deprima;si eu am ascultat!:-s
    Let's answer...
    1.Anti-manele & muzica moarta! :)):))
    2.Akcent-Love Stoned
    Inna-Amazing
    ....fara numar :d
    3.Pai..is facute intr-o stare de`aia..mai emo :)),cam gothika trupa..da nha :)si app..urati is in poza aia ce ai gasit-o(oamenii aia,barbatii;nu tipa :)) )
    Nha..si acu in incheiere..fiacare cu gusturile lui :)) da totusi..lasa naiba muzica asta :))
    Hai..cius!

    RăspundețiȘtergere
  2. Incet incet o sa scri despre tot da nu mai sa scri ;p
    1.Genurile mele preferate de muzica sunt foarte putin da foarte putin pop deloc manele si populara un procent de 50% rock \m/ si 100% rap
    2.50 cent-pimp; Eminem-Ass like that; Smilei-Plec pe marte,Am bani de dat; Simplu-ORiginal,Puppet;Linkin Park-One step closer
    3.Ma deprima :((

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey :)
    1. Eu aascult muzica gen : pop , rock , indie ..
    2.In mom asta " linkin park - shadow of the day" , dar sunt schimbatoare ,asa ca probabil maine o sa fie alta .
    3.Evanescence este foarte tare :X si tipa are o voce extraordinara !Cele mai mari succese ale lor sunt : my immortal si bring me to life , dupa mine . Si mai e o melodie : going under , care o apreciez lafel de mult , este super :) . Melodiile nu mi se par chiar asa deprimante ;)) ...pe mine mai mult ma inveselesc :))...( no comment ! ) ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Uitati aici muzica adevarata nu "porcarii de ale voastre" sa zic asa:
    -Dj Aligator ft. Heidi Degns- Close to you
    -Eminem : When im gone
    -Craig david feat sting : Rise and fall
    -Teasta: Un inger pierdut
    -One republic: all hte right moves
    -blank and jones: fallen :X:X:X::X
    ETC
    Si krisu alea de leai zis tu sunt expirate de mult =)) adica vechi ...au fost faine si ele o data
    Mda..

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu prea cred =))
    Mai expirate sunt alea ce le-ai zis tu!! =)):))
    O doamne...ce fel de oameni :)):))

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu te reprezinta acest gen de muzica.Mai cauta...SIGUR VEI GASI UN GEN CARE SA-TI PLACA.Inainte iti placea muzica veche???

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu ascult Evanescence!Iubesc trupa aceasta!
    Eu urasc manelele!I'm going under when i hear them!

    RăspundețiȘtergere

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates