Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

miercuri, 25 iunie 2014

Prima dragoste

Sursa: Google

Vă mai amintiţi prima voastră dragoste? Nu cred că acea dragoste poate fi vreodată uitată. Totuşi, nu cred că este chiar dragoste, dacă erai un copil. Dar cum altfel o poţi numi? Nu ştiai ce înseamnă acele sentimente, dar ştiai că simţi ceva.

Astăzi vă voi povesti prima mea dragoste. Cum a început, nu ştiu, dar ceea ce ştiu e că mie chiar îmi plăcea de acel băiat. Eram prin clasa a III-a. Eram foarte timidă atunci. Mereu am fost foarte timidă şi ruşinoasă. Abia puteam vorbi cu un băiat, doar dacă venea el să vorbească cu mine. Eram aşa ruşinoasă şi conştiincioasă încât stăteam în clasă în pauze şi cred că citeam, sau făceam teme. Nu mai ştiu. Nu prea ieşeam din clasă în pauze. Mă ruşinam de câte ori intra cineva în vorbă cu mine şi totuşi, la el îmi bătea inima cel mai tare. Mă şi emoţionam când EL doar mă saluta şi nu ştiam cum să îi atrag atenţia. Cu toate acestea, această iubire nu a fost niciodată spusă, niciodată nu a aflat direct de la mine că îmi era drag de el.

Eram aşa o copilă. Şi chiar scrisesem în jurnalul din acea vreme că nu ştiu dacă să îi spun sau nu că îmi place de el. Dar, m-am mulţumit cu simpla lui prezenţă în clasă. De ce îl plăceam? Pentru că e deştept, simpatic şi de treabă.

Câţiva ani am crezut că îl plac. Până la finalul clasei a VIII-a tot credeam că îl plac. Aveam aceeaşi impresie până când mi-am dat seama că îmi trecuse de mult. Aşa cum a apărut sentimentul, aşa s-a şi dus. Şi totuşi, este o amintire frumoasă.

Prima ta dragoste care a fost? Povesteşte într-un comentariu!

6 comentarii:

  1. Salut, sunt Mook (numele meu pe internet) si as vrea sa iti spun cum a fost la mine prima dragoste.
    Am mers intr-o excursie iar peautocar m-am nimerit langa o fetisoara, nu inalta, cu parul lung saten, ochii mari albastri. Prima data m-am intimidat si noroc ca fata a fost mai curajoasa si a facut primul pas (bagarea in seama), dupa am inceput sa vorbim, sa ne cunoastem etc ..
    Dupa ce am ajuns la destinatie am pierdut legatura cu ea si abia dupa 3 ani ne-am intalnit din nou si am continuat ce am inceput. In momentul de fata tot impreuna suntem si ne iubim foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumos! :) Mă bucur pentru voi! Să vă iubiţi întotdeauna şi să luptaţi pentru dragostea voastră!

      Ștergere
  2. Cred ca am avut mai multe etape in care am crezut ca simt "prima dragoste", fara sa cunosc aceste cuvinte. Mi-a fost drag un coleg de gradinita, apoi unul in clasele I-IV, altul in V-VIII si tot asa... :)
    Nu ti-ar placea sa participi la concursul despre care am scris pe blog, cel cu Lenjeria mea de pat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu credeam la fel de multe ori. Însă în postare nu mă refer neapărat la dragoste în adevăratul sens, ci doar prima dată când ţi-a plăcut de o persoană de sex opus. Dragostea adevărată eu abia acum o simt. Şi acum ştiu ce este. Înainte de iubitul meu, credeam că iubesc, dar nu iubeam.

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Prima dragoste nu se uita niciodata? hmm adevarat dar mereu exista o dragoste mai mare :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates