Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

miercuri, 2 iunie 2010

O calatorie ciudata in lumea lui Alice, capitolul 3

3.Totul a fost…
Motivul pentru care nu am vorbit cu el e acea cearta. Si lui ii trece greu supărarea. Insa in a patra zi,Treny mă suna si imi spuse sa merg la Alice cu Kev.
-Dar de ce nu il suni tu sa mergi tu cu el?Ce mă pui pe mine sa merg?am întrebat.
-Pentru ca nu răspunde.
-Ce??am spus uimita. Deci o sa il sun si ii spun. Oricum,ce are Alice?
-A făcut o criza si e pe cale sa înnebunească si nimeni nu o poate salva.
-Aoleu!Imediat!
Si am inchis si l-am sunat pe Kev.Am aşteptat sa răspundă dar a intrat casuta vocala. M-am dus la el acasă sa vad daca e bine insa nu era acasă. Mama lui mi-a spus ca este cu maşina „pana la o prietena”.
-O,Doamne!am exclamat. Mulţumesc!i-am spus femeii si am fugit la taxi sa merg repede la Alice.
Am căutat un taxi insa am găsit doar un om mai bătrân la locul şoferului. Acesta m-a dus cu o viteza redusa pana in acel oraş. M-a lăsat la vila lui Alice si i-am plătit cat a trebuit. Am pus restul in buzunar,am mulţumit si am fugit înăuntru. Poarta era încuiata. M-am uitat la fereastra si am văzut ca perdeaua se mişca. Deodată cineva a rupt-o,era Alice. Apoi cineva a prinso in braţe si a ţinut-o sa nu mai se zbenguie atâta ca poate mai strica ceva. Totuşi,acel cineva era Kev.
Atuncea a trebuit sa intru. Aşa ca am aruncat cu o piatra in geam ,incat sa nu-l sparg. Kev m-a văzut,i-a făcut semn cuiva sa îmi deschidă,iar in uşa apăru nimeni alta decât aşa-zisa mama a lui Alice. Mi-a deschis si am fugit înăuntru. Alice făcea pe nebuna in braţele lui Kev.
-Ce faci acolo?l-am întrebat.
-Nu se vede?Mă bat cu diavolul. a glumit el.
-Nu te tine de glume acuma!i-am spus eu si am mers la Alice in fatza si i-am spus calm:Alice ,calmează-te!Nu are rost sa faci asta!Măcar,de ce faci asta?
Alice se calma si apoi începu sa rada ca isterica. Kev ii dădu drumul si o puse pe scaun. Eu mi-am făcut cruce si i-am zis sa se potolească.
-Na,uite ce i-ai făcut!ma mustra Kev.
-Eu?Cum Doamne iartă-mă am făcut-o sa rada?Eu i-am zis cum trebuie ca tre sa se calmeze?
-Alice…i se adresa el…nu mai rade aşa aiurea. Trebuie sa iţi revii.
-Pai aşa?Uite cum se face. i-am zis si i-am dat doua palme peste fatza lui Alice.
-Au!a spus fata
A mai stat aşa uitându-se la mine si la Kev si apoi iară a început sa facă crize. S-a ridicat de pe scaun si a spart vaza intenţionat. Kev a prinso, a puso pe scaun si a ţinut-o acolo. Eu iară am început sa ii zic cu frumosu sa termine.
-Acu ce facem?m-a întreba Kev.
-Chemam un doctor. am propus eu. Doamna,mă scuzaţi,îl chemaţi va rog pe…
-Lasati.a spus Alice calma. Sunt bine!A fost doar o farsa!
Si a început sa rada cu pofta. Aşa-zisa mama a ras si ea. Eu si Kev nu am mai inteles nimic.
-Deci totul a fost doar o farsa?am întrebat supărata. Cum naiba…Aţi participat cu toţii?
Deci totul fusese o farsa. Acea femeie nu era mama ei,dar Kev nici nu ştia de farsa. Farsa fusese pentru mine,oricum.
Deci totul s-a sfârşit cu bine…

3 comentarii:

  1. what =)) c tare eu deja incepeam sa ma gandesc la fantome ma gandeam ca este cva ciudat cu biciclistu (cum il chema?) da totu a fost o farsa prea tare =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Varza povestea... daca vrei sa te faci scriitoare ar trebui sa stii sa scrii ceva care sa aiba mai mult de 3 pagini :)) mai multe descrieri, foloseste un limbaj mai elevat ( nu "Da-mi tu id CA .. ") si finalul e nemaipomenit de neinspirat...o farsa:O?seeeeeeeeeeeec... mai incearca... si dezvolta actiunea.. nu pur si simplu ati vazut ca nu o puteti convinge si ati plecat acasa : stupid...cine si-ar lasa prietena de capul ei fara sa insiste umpic sa discute cu ea... Eu zic sa refaci povestea si sa tii cont de ce ti-am zis ;) Nu vreau sa fiu cel care critica doar ca sa se bage in seama, dar asta e parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. e bine ca m-ai criticat..adik,pe mine ma ajuta:)merci de critica:D

    RăspundețiȘtergere

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates