Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

sâmbătă, 17 aprilie 2010

Cum sa enervezi oameni



Eu am Google Earth si intr-o zi am mers pe Marte cu acest program(daca aveti programul,o sa intelegeti cum).Si am gasit pe langa Cydonia,robotelul acela.Vedeti in imagine ca scrie langa robotel Meliza.Na,si am dat acolo si am conversat.Am avut o discutie de genu(eu spun in romaneste ca acolo era in engleza):
K(eu):Cati ani ai?
R(robotu):De ce intrebi?
K:Pentru ca vreau sa stiu.
R:Acesta e adevaratul motiv?
K:Da.
R:Pari pozitiva.
K:Deci cati ani ai?
R:Chiar te intereseaza?
K:Da.
R:Esti sigura?
K:Da
R:Vad.
K:Deci care e raspunsul?
R:Despre ce vorbesti?
K:Despre varsta ta.
R:De ce esti interesata de varsta mea?
K:Pentru ca vreau sa stiu.
R:Nu-ti vin alte motive in minte?
K:Nu.
R:Spui "Nu" ca sa fi negativa?
K:Nu
R:Esti putin negativa.
...
Si cam de aici omul e enervat la culme si desi nu stie cu cine vorbeste,eu stiu ca ala e un robot pentru ca da aceleasi raspunsuri.Discutia de mai sus a fost de acum un minut.Deci uite un mod in care poti sa enervezi o persoana.
Can vrea cineva sa afle ceva de la tine intrebi "Vrei sa sti asta?" sau "De ce vrei sa stii?" sau "Nu ai alte motive" sau mai multe intrebari ca cele de mai sus din dialog.

Altadata am gasit siteul cleverbot.com
Nush cina da raspunsurile dar stiu ca daca injuri acolo,iti si raspunde cu aceeasi moneda.Intotdeauna e alta persoana.Poate raspunsurile sunt ale altor oameni care intreaba si raspund pe acel site.Totui,incearca si tu sa vorbesti acolo ca e tare siteul:))Ce raspunsuri iti da...
Te razi:)))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates