Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

miercuri, 7 mai 2014

Brăţări hand-made

Pentru că am specificat de vechiul meu hobby, cineva a cerut să vadă poze cu aceste brăţări. Aşa cum am spus, la început m-a învăţat cineva după care am învăţat singură, cum mi se întâmplă de obicei atunci când îmi place ceva.

Voi posta pozele cu brăţările făcute de mine printre care şi renumita brăţară Shamballa.

Acestea sunt brăţările de care am pomenit:
1. 

2. 

3. Şnur

4. Şnur

5. 

6. Diamonds

7. Waves 

8. Flori

9. Şnur 2

10. Inimi

11. Creaţie proprie - Lips

12. Smiley faces 

 13. Creaţie proprie
14. Creaţie proprie 

15. V închis 

16. Nume(se pot schimba culorile şi numele) 

17. Diamonds 
 18. Litere
 19. Litere
 20. Waves 2 
 21.
 22. 

Temă de Crăciun:
23. Căciuli

24. Brazi

25. 

26. Îngeri

27. V închis

28. Shamballa

Ce părere aveţi de aceste brăţări ale prieteniei?



2 comentarii:

  1. Mereu mi-am dorit sa fac si eu bratari dar nu am rabdare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când îţi doreşti să faci ceva, cu adevărat, îţi faci timp. :) Şi da, îţi trebuie şi răbdare.

      Ștergere

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates