Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

miercuri, 14 mai 2014

Visul meu prinde aripi

De când eram mică, visam să devin jurnalistă. Am creat reviste şi chiar dacă eram nepopulară şi nu le citea nimeni, continuam să fac asta căutând pe internet ce trebuie să aibă o revistă. Visam să fac articole şi se pare că ideea aceea cum că dacă îţi doreşti ceva, se îndeplineşte, este adevărată.

M-am înscris pe un site de bloggeri români unde am cunoscut alţi bloggeri şi am făcut schimb de link-uri cu ei. Dar într-o zi, mi s-a oferit postul de redactor la acest site Trend Magazin. Am intrat pe site şi văd că este un site foarte interesant cu articole din toate domeniile. M-am gândit dacă să accept sau nu şi am acceptat.

Am făcut un articol, am aşteptat şi în dimineaţa de 9 mai, pe când eram la şcoală, intru pe site şi observ că mi s-a publicat articolul. Aici îl puteţi găsi: Acneea - O problemă a adolescenţilor, dar şi a adulţilor .

Iar următoarea zi a urmat şi cel de-al doilea: Balul majoratului 2014.

Aşa că visaţi şi nu vă pierdeţi niciodată speranţa pentru că visul se va îndeplini atunci când te aştepţi cel mai putin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates