Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

joi, 26 martie 2015

La plimbare prin Timișoara

Pentru că este o zi frumoasă, am decis să ies pe afară. Am fost la Târgul de oferte de muncă și mi-a plăcut enorm acolo. Însă ceea ce se căuta foarte mult erau oameni pricepuți în Programare. Bine că mie îmi place C și C++. Trebuie doar să mi le amintesc. Oricum, sper să reușesc să găsesc unde să îmi fac practica.

A fost frumos acolo, au fost multe oferte și oamenii au fost prietenoși. Soarele acesta i-a făcut pe oameni să fie buni cu cei din jur, ceea ce mi-a plăcut.

Am fost, după aceea la o pizzerie, pentru că în mare parte localurile erau pline. Însă, am găsit o pizzerie unde nu era atâta lume, însă prețurile sunt bune și decorul este foarte drăguț.

Am intrat și am dat de oameni prietenoși. Am comandat o pizza mică. Bucătăria nu era după o ușă constant închisă, ci într-un colț al pizzeriei în văzul clienților. În scurt timp, pizza mea este gata. Din obișnuință, am cerut sos dulce de  roșii. Am luat o înghițitură, fără sos și am simțit un gust delicios! Pizza aceea a fost așa de bună! Am încercat și cu sos, dar nu era nevoie. Mâncarea mea a fost delicioasă.

Am plecat de acolo zâmbind, foame nu mi-a mai fost câteva ore, și pot să spun că am să mai trec pe acolo. I se spune Pizzeria Napoleon.

Adresa: Aleea Studențolor nr. 5, Timișoara, România

Însă aici ai mai multe delalii: Pizzeria Napoleon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates