Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

miercuri, 2 martie 2016

Începe să îmi placă să călătoresc cu transportul în comun!

Începe să îmi placă să călătoresc cu transportul în comun!

De ceva vreme, datorită faptului că sunt mai leneşă, am început să călătoresc mai des cu transportul în comun(RATT). Asta pentru că văd oameni de diferite feluri, comportamente etc. Este foarte interesant cât de diferiţi suntem unii de alţii.

Am văzut de exemplu un cuplu de bătrâni foarte simpatic ieri. Şi discuţia lor a fost la fel de simpatică pentru că se vedea cât de mult ţinea ea la el. Poate credeam eu că la bătrâneţe nu prea mai discuţi de alte lucruri în afară de nepoţi, familie, treburi casnice etc, dar sufletele lor sunt tinere şi se pare că acest lucru, tinereţea, nu ţine de vârstă, ci de maturitate şi cât laşi din copilul din tine să dispară de-a lungul anilor.

Când eram mai mică şi chiar şi acum cred că să fii adult este plictisitor. Poate doar mi se pare dar cred că maturitatea seamănă cu monotonia pentru că lucrezi 8 ore, apoi trebuie şi să te îngrijeşti de locuinţa personală şi din ce discuţii au avut adulţii din jurul meu, totul este despre job.

Nu ştiu cât de matură sunt, dar ştiu că nu vreau să dispară copilul din mine. Vreau să pot să mă bucur de lucrurile mici din jur, de soare, de zădadă iarna, de tot ce e frumos dar oamenii uită să vadă pentru că mai nou am aflat că şi la volan se stă pe Facebook!

Eu sunt mai singuratică, ceea ce uneori e super, alteori e groaznic. Dar acest lucru mă ajută să văd mai bine ce este în jurul meu. Şi mă fereşte de influenţa oamenilor asupra mea. Totuşi, trebuie să recunosc, a apărut o frică în a avea încredere în oameni, în a-i lăsa să se apropie...

Oricum, îmi plac străinii. Ascund atâtea poveşti interesate în spatele lor şi fiecare are o viaţă diferită. Mai ales bătrânii. Îi admir pentru că au reuşit să ajungă atât de departe în lumea asta. Aş vrea să pot să mă inspir din vieţile lor pentru că probabil au trecut prin multe în viaţa asta. Şi totuşi, nu facem nimic să îi ajutăm. Ei merită mulţumire pentru tot ce au făcut. Au supravieţuit...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates