Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

joi, 4 februarie 2016

Creatiile mele au fost promovate!

Promovarea este un pas important spre a deveni cunoscut. De aceea, doamna profesoară Ana-Cristina Popescu îmi publică creațiile în revistele sau antologiile dânsei.

De această dată, doamna profesoară a publicat o revistă literară numită În bătaia peniței, titlu care mie una îmi place. Am răsfoit revista și apar în ea creații de-ale mele. Pentru a le accesa și pentru a citi și creațiile altor scriitori, cu un click aici poți citi revista. O recomand cu mare drag și sper sa îmi vină inspirația în curând și să mai scriu.

Ador să creez povești și tot ce e literatură. Și abia aștept ca noul meu roman să fie gata. În curând îl voi termina și vă voi ține la curent cu publicarea lui și tot ce ține de acest roman.

Va fi și un site unde mă voi prezenta eu și cărțile mele. Acolo voi publica tot ce ține de creațiile mele, lansări de carte, etc. Sunt multe de făcut, dar merită.

Pentru a fi la curent, da un like la pagina mea de autor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates