Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

miercuri, 10 septembrie 2014

Video de promovare şi Anno 1404

Aproape a trecut ziua şi eu nu am postat astăzi. De ce? Lucram la promovarea blogului meu. Dar asta nu ia chiar atât de mult timp... Adevărul este că nu ştiam despre ce aş putea scrie. Sunt într-o perioadă în care nu am inspiraţie. Poate se întâmplă asta pentru că am trecut la alt capitol din viaţa mea? O schimbare de peisaj să îmi fure inspiraţia?? Nu e bine!

Dar, o să reuşesc eu să termin cartea. Ce carte? Lucrez momentan la o carte pe care plănuiesc să o public, dar sunt în pană de idei...

Oricum, să revin la motivul principal pentru care postez astăzi: am creat un filmuleţ de promovare a blogului. Ieeee! Este cel de jos:


Mi-a luat ceva să îl creez, dar am reuşit. L-am creat cu un program PowToon şi a ieşit drăguţ. Voi ce ziceţi? Iniţial, am crezut că nu e nevoie de un video pentru blog, dar după ce un prieten mi-a trimis site-ul acesta şi am văzut omuleţii aceia simpatici, am vrut neapărat să încerc şi iată rezultatul. 

Pentru că acesta este un blog personal, trebuie să povestesc şi ce am mai făcut, nu? Deci, zilele trecute, iubitul meu mi-a arătat un joc Anno 1701. Mi-a plăcut mult şi este foarte interesant. Trebuie să construieşti oraşe, civilizaţii şi devine din ce în ce mai greu odată ce avansezi. La început ai doar vreo 40 de tone de wood(lemn), tools(unelte) şi food(mâncare). Cu acestea trebuie să începi construcţia unei civilizaţii, să construieşti ce au nevoie oamenii şi odată ce nivelul lor creşte, cresc şi nevoile şi cum spuneam, devine din ce în ce mai greu, dar este chiar foarte interesant. Şi mai interesant decât acesta este Anno 1404, pe care îl joc acum. În jocul acesta poţi să îţi faci şi castel şi sunt aproape să îmi construiesc unul. 


Sursa: Google Images


Ce aş mai putea spune despre acest joc? Pe lângă faptul că trebuie să îţi construieşti civilizaţii şi să le întreţii, trebuie să faci şi din misiuni pentru a primi onoare. Cu onoarea poţi cumpăra diferite obiecte. Pe lângă acest lucru, poţi să te războieşti cu alţi jucători, asta după ce ai o armată, şi poţi să faci trade cu ceilalţi. Unele lucruri nu se pot crea pe insula principală aşa că poţi să cucereşti altă insulă mergând cu vasul încărcat cu obiecte de construcţie şi construind warehouse-ul pe insula pe care poţi planta ceea ce ai nevoie. Sunt multe lucuri despre care se poate discuta legat de joc cum ar fi: cu cine faci cel mai bun trading, care sunt cele mai bune hărţi, care sunt cei mai buni jucători etc. 

În concluzie, vă recomand să jucaţi acest joc dacă vă plac jocurile de genul acesta. Pentru mine este un joc super interesant şi consider că merită jucat nu doar pentru că cere să îţi foloseşti mintea, dar şi creativitatea. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates