Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

miercuri, 17 septembrie 2014

League Of Legends: Rammus

Şcoala a început deja pentru unii, alţii încă aşteaptă. Eu o să încep facultatea abia săptămâna viitoare, luni şi acea zi se apropie cu paşi repezi. O să schimb peisajul şi noul capitol v-a începe. Cei care au trecut prin facultate spun că o să fie o schimbare imensă, că va fi total diferit de liceu. Ştiu că va fi ceva cu totul nou şi acest gând mă înfioară.

Până şi vremea s-a schimbat şi a început să fie din ce în ce mai frig. Toamna îşi face simţită prezenţa şi schimbarea de peisaj la fel.

Însă, privesc cu optimism anii ce vor urma. Lăsând acest subiect la o parte, pentru că voi vorbi despre asta cred că săptămâna viitoare şi am să vă povestesc cum au fost primele zile de studenţie, m-am gândit să vorbesc despre League Of Legends sau cum îi spun gamerii: LOL. Am început să îl joc cam atunci când a început şi prietenul meu, adică acum o lună sau două. Însă, nefiind obişnuită cu jocurile de genul acesta, adică nefiind gamer, învăţ mai greu şi recunosc că nu mă pricep atât de bine cât aş vrea, dar hei, învăţ acum.

Până să găsesc un caracter care să mi se potrivească şi să fie mai simplu, a durat ceva. Am ales încă de la început adc(AD carrier), pentru că îmi plăceau caracterele. Am jucat cu Jinx, Ashe, apoi am început cu Annie , Miss Fortune şi alţii, dar acum am găsit caracterul care îmi place: Rammus. Am jucat ad carrier la început pentru că acele caractere atacă, distrug, au damage mare şi asta am vrut eu. Nu sunt cu strategiile şi chestiile de genul şi e mai greu acum să joc cu campioni de acest gen. Însă, prietenul meu s-a gândit să mă trimită Jungle(cunoscătorii vor înţelege) şi sincer, parcă e mai bine aşa. Eroul este uşor de folosit şi e mai uşor şi pentru mine să învăţ. Mai greu este să învăţ pădurea aceea, dar o să o reţin eu şi pe aceea. Pentru Jungle, mereu îl aleg pe Rammus.



Îmi aminesc că atunci când jucam cu Annie, pentru că nu ştiam să joc şi nici acum nu ştiu să joc atât de bine cu ea, mergeam cu prietenii ori pe calea de sus(Top), ori pe cea de jos(Bottom) şi Annie este caracter de mijloc(Middle) şi de obicei pe middle eroul merge singur. Annie find caracter de middle, toţi care nu mă ştiau mă trimiteau acolo, dar le explica prietenul meu că sunt la început şi nu pot merge singură.

Acum rămâne de văzut cât voi juca cu Rammus pentru că nu ştiu cât timp voi avea la dispoziţie ca să joc. Dar sper să fie bine. Întrebare pentru jucătorii de LOL: Care este eroul preferat? De ce?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates