Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

joi, 22 ianuarie 2015

Sunt un monstru

Sunt o persoana rea. Nu sunt un om bun. Sunt un monstru. Ma uit la acel caine tinut in lesa. Da fericit din coada la stapanul sau. Sufletul lui este pur, simplu, iubitor... Asa ar trebui sa fim si noi, oamenii. Cainii au cele mai pure, cele mai frumoase caracteristici. Sunt prietenosi, empatici, foarte iubitori. Unii sar in ajutorul celorlalti. Cred ca de aceea se spune ca sunt cei mai buni prieteni. Ce noroc pe ei ca nu ne inteleg in totalitate incat sa isi lase sufletul contaminat de oamenii din jur.

Sunt un monstru. In loc sa fiu asa cum ar trebui las sentimentele negative sa ma controleze, sa ma izoleze, sa ma inchida. Am experimentat ceea ce nu credeam ca pot simti atat de intens: frica. Frica, la mine, era minima. Poate ca am multe frici dar anul trecut au fost momente cand mi-am dat seama cata frica tin in mine cu adevarat. Mi-am dat seama cat de rea sunt, fara sa vreau, cat de indiferenta pot sa fiu la anumite lucruri. Mi-am lasat sufletul contaminat si nu imi dadeam seama de asta niciodata, ca sufletul meu devine negru, ca bunatatea mea este inlocuita cu lene, frica si indiferenta.

De ce am devenit indiferenta? Pentru ca am vazut ca de multe ori, daca imi pasa, sufar. Si astfel, daca incerc sa fiu indiferenta, nu simt nimic. Desi recunosc, sunt unele actiuni care le regret, pe care nu as fi vrut sa le fac. Am ranit oameni si nu am vrut asta.

Oamenii din jurul meu m-au transformat si contaminat sufletul cu ura si indiferenta. M-am descoperit mai mult si cu cat mi-am lasat sufletul contaminat, cu atat lumina, ambitia, s-au dus. Visele mele au palit. Dar cand fac ceva creativ, cand desenez, sau scriu o poveste sau o poezie, sufletul meu devine mai pur ca niciodata si acel moment de inspiratie, de creatie, este cel mai frumos moment din viata mea, pentru ca simt o conexiune cu El, pentru ca simt o conexiune cu propriul meu suflet care incearca sa vorbeasca.

Poate ca nu stiai dar cele mai fericite momente ale vietii pentru un artist este cand face arta. Momentul acela de inspiratie este momentul in care te conectezi cu sufletul, il umplii de lumina, il purifici.

Asa ca am decis sa incerc din rasputeri sa imi indeplinesc visul pentru ca atunci cand scriu, sau desenez, sunt fericita cu adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates