Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

vineri, 16 ianuarie 2015

Am ales bine facultatea?

Una din intrebarile pe care si le pun studentii este Am ales bine facultatea? Si eu mi-am pus aceasta intrebare si de multe ori imi dau seama ca raspunsul este da. Pana sa aleg sa intru la telecomunicatii, am avut mai multe idei: jurnalism, arhitectura etc. Nu stiu cum ar fi fost sa fiu la una din acestle facultati pe care le aveam in minte in a XII-a, dar stiu ca facultatea la care sunt acum ma face fericita.

Este adevarat, este greu dar imi place ce fac. Si trebuie sa lupt ca sa raman aici si sa fiu cat mai sus. Cu cat studiez mai mult cu atat inteleg mai mult si imi dau seama ca desi inainte aveam impresia ca nu imi place, odata ce intelegi ce inveti, totul e interesant. Invat lucruri utile si chiar imi place. Sper sa reusesc sa trec si peste aceste lupte.

In legatura cu visele mele de scriitoare, pentru o perioada am uitat de ele dar am sa revin in forta si am sa scriu cartea. Planul meu pe 2015 include publicarea unei carti. Totul tine de mine si de ambitia mea. Acum sper sa reusesc sa si pun in practica aceste vise. Ma intorc la studiu.

Sunt in sesiune si am mult de studiat. Sper ca dupa sesiune sa revin la ceea ce faceam inainte de facultate: blog, cartea mea si articole pe Trend.

Bafta studentilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates