Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

sâmbătă, 5 iulie 2014

Like pentru vizionare ??

Bună,

Ştiu că este o postare neprogramată, dar este ceva pe Facebook ce m-a cam deranjat şi am o rugăminte la voi. Faptul că s-a produs odată, nu a fost deranjant, dar faptul că se repetă, nu mi s-a părut ok.

În primul rând, voi vorbi despre postările acelea în care cică s-au afişat rezultatele la Bacalaureat. Nu cred aşa ceva, mai ales că ministerul nu îşi schimbă decizia aşa brusc şi se decide DINTR-O DATĂ să pună pe net rezultatele, înainte de a apărea fişele la şcoli. Nu credeţi postările de genul. Rezultatele se vor afişa abia luni până în ora 12 şi dacă totuşi un site deja le-a afişat, deşi e imposibil acest lucru, atunci, mă scuzaţi. Ceea ce am observat eu este faptul că mai nou, ca să citeşti un articol, trebuie să dai like. Şi unii oameni dau. Cunosc un singur site care cere like pentru vizionare şi are articole bune. În rest, dai like şi este un articol ridicol sau nu dă nici o informaţie interesantă. Puţine site-uri chiar au articole adevărate. Mai corect mi se pare să dai like DACĂ îţi place un articol, nu pentru a-l viziona.

Acesta este unul din articolele despre care vorbeam mai sus, cu Bacalaureatul:

Şi mai este ceva pe Facebook care circulă. Sunt postările acelea cu titluri de genul [+18] şi ca poză a clipului este o imagine cu un cuib de viespi pe piele umană, cred, sau ceva de genul. Sunt scârboase şi sincer, nu ştiu de ce ai fi curios să te uiţi la aşa ceva. Numai imaginea aceea e scârboasă. Cel mai probabil e Fake şi dacă nu, asta e. Faza e că nu mi se pare normal să te intereseze aşa ceva. Dacă te interesează, măcar setează la like sau la share Doar eu. De câte ori dau în jos la Feeds pe Facebook şi apare, mi se întoarce stomacul pe dos. Vă rog, nu mai daţi share la clipuri scârboase care au ca titlu ceva de genul Nimeni nu poate privi acest clip mai mult de 5 secunde. Ştiu asta. Pentru cei care le consideraţi scârboase, mă scuzaţi că v-am adus în minte această imagine. Pentru ceilalţi, treaba voastră. 

Dar, cum spuneam, sunt unele site-uri care au articole bune. Facebook-ul are şi părţi bune prin faptul că unii oameni dau share la lucruri foarte interesante. De exemplu, cineva a dat share la un clip despre cum să ai o relaţie frumoasă şi spune cum lucrează creierul femeilor şi cel al bărbaţilor. Spune mai multe lucruri acel bărbat din clip, dar vreau să punctez faptul că pe Facebook se promovează şi articole bune.

Sfatul meu, nu mai daţi share la imagini scârboase sau la ştiri false ce anunţă lucruri imposibile(Cum ar fi afişarea rezultatelor înainte de afişarea oficială). Vă mulţumesc pentru atenţie!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates