Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

marți, 25 martie 2014

O idee

Ştiu că azi e marţi şi abia mâine e programat să postez iar, dar astăzi mi-a venit o idee. Consider că este o idee bună pentru a ne culturaliza şi a învăţa lucruri noi în fiecare zi.

Am vrut de mult să încep acest lucru, dar nu ştiu de ce nu începeam. Mă gândeam cum să aflu mai multe despre lumea asta, şi în ce mod aş putea face asta. Şi mi-a venit aceasta idee. Ceea ce m-a făcut să o pun în practică este un moment de la şcoală. Aveam acces la internet şi o colega a dat search pe Google la ceva. M-am uitat la ce şi mi-a spus că este ceva ce îi place să caute pe internet. Atunci m-am gândit că aş putea să fac ceva similar: să caut în fiecare zi, sau măcar odată la o perioadă de timp, informaţii despre un subiect anume. De exemplu, azi aş putea să caut informaţii despre un anumit munte, sau un anumit castel. Aş putea să caut despre orice şi să mă informez constant. Mi se pare mai interesant să caut despre asta. Mai ales că pot, în acest fel, să îmi ocup timpul liber cu ceva util. Şi aş putea să şi folosesc internetul pentru ceva util.

Voi ce credeţi? Este o idee bună? Dacă aveţi idei mai bune, m-aş bucura să le aud. Dacă vreţi, pot să şi postez informaţiile interesante, ca un fel de ştiaţi că...

Deci, ce ar fi dacă ţi-ai propune să înveţi în fiecare zi ceva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates