Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

luni, 17 noiembrie 2014

Domnişoara, vrei să vii?

Domnişoara iarnă vrea să vină, simt eu asta. Deja şi-a trimis semnele sosirii ei prin România. Afară se întunecă destul de repede şi frigul se lasă imediat ce soarele dispare de pe cer. Dacă deschizi geamul seara, poţi simţi mirosul iernii şi acest miros îmi bucură sufletul.

Ştiind că vine iarna ştiu că vine Crăciunul, iar Crăciunul este unul din evenimentele mele preferate din an, dar motivul îl voi spune la momentul potrivit. Ce aş mai putea spune?

Zilele astea s-au întâmplat puţine chestii interesante, printre care şi faptul că am fost la un training. A fost organizat de BEST Timişoara şi i se spune Introduction in Computer Graphics. A fost sâmbătă de la 12 la 4 după masă. Am aflat lucruri interesante despre grafica calculatoarelor şi mi-a plăcut. A fost o experienţă plăcută şi interesantă. Sper să se mai organizeze training-uri în Timişoara.

Vă doresc o săptămână plăcută! Mă întorc la învăţat. A început perioada parţialelor şi trebuie să mă apuc serios de învăţat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates