Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

miercuri, 12 noiembrie 2014

Acţiuni pe care le consider inutile în viaţă: 2. Notele primite pe reţele de socializare

  1. Cerşetoria de like
  2. Notele primite pe reţele de socializare
În ultima postare am vorbit despre cerşetoria de like, iar acum am să mă leg de ceva asemănător: notele. Aţi auzit de Ask.fm? Evident că da. Sincer, eu cred că producătorii site-ului au vrut ca oamenii să îşi pună întrebări, pentru că de aceea site-ul este ASK, ca să pui întrebări pe care nu ai tupeul să le spui faţă în faţă sau pe care nu te deranjează că vor fi publice. Dar, ca pe orice site, acest rol a rămas unul secundar. Există şi pe aici cerşetori dar de note şi păreri. 

Oamenii îşi lasă întrebări de genul Note la primii 10 care dau like. Aha, dar cu ce ajută acest lucru? Nu văd logica în a cerşi note şi păreri. Poate că eu nu am o parere despre tine. Evident, ca să se dea bine pe lângă acea persoană, sau ca să nu rănească, persoana care a primit rolul de a nota ceva, nu ştiu ce anume ai putea nota pe ask, o să dea 10. Nu am văzut decât rar note mai mici, dar mereu se dă 10.

Deci, care e povestea? X pune o întrebare care sună aşa O notă şi o parere., apoi Y, receptorul mesajului, intră pe profilul lui X şi dă 10 şi spune că este o persoană de treabă etc, iar dacă X este faţă, atunci se mai adaugă şi o fată frumoasă, în continuarea mesajului. Iar apoi X întoarce favorul uneori. Am înţeles, prin această metodă, ai mai mulţi urmăritori, ai mai multe like-uri, eşti mai popular pe un site, dar tot nu pot vedea utilitatea acestei popularităţi false. Da, ai popularitate, dar este ceva copilăresc să crezi că te vor ajuta cu adevărat like-urile şi notele pe care le cerşeşti. Este o pierdere de vreme pentru că nu faci nimic productiv...

Cum se poate rezolva aceasta problemă? Ai putea să încerci să faci ceva util în loc să ceri note şi să cerşeşti like-uri pe reţele de socializare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates