Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

luni, 8 martie 2010

Despre Vise...


Visezi,ca toti oamenii.Insa sti ce inseamna visele?
Temerile
mi-am dat eu seama.Uneori visele arata temerea ta.Visezi ce ti-e frica tie,insa la in acest gen vis nu iti face nimeni rau.Asta cel putinDaca gresesc,corectati-ma!Asa,alteori,in vise apare temerea ta sub alta forma.Daca ti-e frica de ceva in realitate,de exemplu,in vis nu iti este frica de acel lucru.Unele temeri stau ascunse in tine fara sa le cunosti,insa pot aparea sub forma de vis,dar nu te afecteaza.Visul,poate sa te afecteze,depinde de caracterul tau.
Dorintele
Toata lumea isi doreste ceva.Unele dorinte apar sub forma de vise.Exista dorinte secrete,insa e un lucru:Daca iti doresti sa visezi un anumit lucru,nu-l vei visa.Poate doar mai tarziu,fara ca sa prevezi acel vis.Nu stim,dar in noi sta ascunsa o putere care,la dorintele puternice,ne tine oe firul care duce spre implinitrea acelei dorinte.Am citit undeva un lucru,ca daca vrei ca sa ajungi la un tel,imagineaza-te in situatia in care acel tel a fost atins.
Viziuni
Unii oameni au vise care arata viitorul.Aceste vise se numesc viziuni.Dupa ce omul are o viziune noaptea,dupa o perioada se poate intampla.In acele viziuni,persoana care a visat a simtit tot ce i s-a transmis sa simta.

Acum,sa va zic unele chestii.Am inceput de la o vreme sa vad partea buna a lucrurilor.Si e bine,pentru ca nu sufar de pe urma lucrurilor rele.Stiti ca la unele situatii rele nu se gasesc parti bune,dar exista si ele.La acele situatii eu gandesc "Uneori trebuie sa iei totul de la capat"Aceasta e deviza mea.
Daca vreti sa descifrati un vis,cautati "dictionar de vise" si vedeti la numele obiectului care a aparut in vis.
"Totul se termina,dar totul are un inceput"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates